lørdag den 12. marts 2016

Får du alt du har brug for til optimal sundhed og velvære?


Jeg har i mange år tænkt,
det kunne være spændende
at få lavet en håranalyse.
Hårene på hovedet
er en databank
for alt, der findes
i kroppen af
næringsstoffer
og såmænd også
giftige tungmetaller.
Det kan analyseres
på naturvidenskabelig
manér og man kan få
en rapport, der nøjagtigt
beskriver hvor godt
man er dækket ind/
hvad man eventuelt mangler.
Der findes mange laboratorier,
der laver sådanne analyser.
Jeg tænkte: "Jeg vil analyseres
på kryds og på tværs
hele vejen rundt.
ALT der betyder noget".
Derfor valgte jeg et laboratorium
der analyser:
Vitaminerne.
Mineralerne og sporstofferne.
Fedtsyrerne.
Antioxydanterne.
Aminosyrerne (proteinerne).
Giftstoffer.
Mikrobiologiske faktorer
(så som bakterier, virus og parasitter)
og elektromagnetisk stråling.
Håranalysen munder ud
i en 8 sider lang rapport,
der omfatter mere
end 100 målepunkter.
For hver af dem er der angivet:
Dette er et punkt du bør prioritere
at gøre noget ved = P.
Du anbefales at rette op på dette = A.
Du kunne overveje at gøre
noget ved dette = O.
Jeg scorede ikke så meget
som ét eneste P!!!
Jeg fik et enkelt A
og så fik jeg nogle O'er,
jeg allerede inden
var i færd med
at gøre noget ved,
men som så endnu
ikke har manifesteret
sig i hårenes hukommelse
tydeligt nok.
Jeg er den første,
der kommer ud
med et så glimrende resultat
af alle dem, der er analyseret på
af pågældende laboratorium ♥
Hvad skyldes det?
Kan jeg noget,
ingen andre kan?
NÆH NÆH ...
Det er de kost tilskud
jeg bruger og det kan alle og enhver
gøre lige så godt som jeg ;-)
Én teskefuld af Seagreens
granulerede buletang
dagligt. Det er meget lidt,
men det er rigeligt.
Det er fem gram
og der er 200 gram i bøtten.
Det koster naturligvis lidt
at få det hjem fra UK
via Webshop:
men køber man til et år ad gangen
er det såmænd småpenge,
taget i betragtning hvor meget
det yder cellerne i kroppen
og hvor meget det sparer
på kostbudgettet
fordi det mætter
afsindigt meget.
Den kvikke spørger:
"Kunne jeg ikke bare bruge
noget andet tang lige så godt"?
Meget muligt. Jeg gør det selv,
men der er ikke nogen,
der véd svaret.
Hvorfor ikke?
Véd vi ikke at tang
er supersundt?
Ja. Det er det gode rygte.
Men én ting er godt rygte.
Noget andet er hardcore
videnskabelige data.
Mig bekendt er der ingen andre
end Seagreens, der spenderer
hundrede tusindvis af kroner
på løbende at få deres produkter
seriøst videnskabeligt
dokumenteret.
Hvem har du set,
der kan stille op
med en næringsprofil
på deres sikkert udmærkede
tangprodukter, der er
lige så udførlig som denne? :
Okay ja. Det er på engelsk.
Hvem som helst har mulighed
for at slukke for fjernsynet
og lukke op for ordbogen.
Vi har vel ikke gået
i Folkeskolen
for ingenting
at have lært?
Jeg har et O = bør overveje
på havets omega 3, DHA og EPA.
Det har jeg allerede integreret.
Det er de orange kapsler
til venstre i billedet.
Fiskeolie uden fisk
fra dansk farmaceutisk industri.
Det er umuligt at få omega 3
fra havet uden ;-)
Jeg har et O = bør overveje
ekstra tilskud af vitamin D3.
Det får jeg fra én kapsel
dagligt af dansk farmaceutisk industris
kapsler.
På bundlinien står der,
jeg er så kærnesund
en mand kan være,
selv om han allerede
er 58 år gammel.
Og enhver har
samme mulighed
for det som jeg.
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar