søndag den 5. februar 2017

Jeg vil gerne prøve tang, men jeg synes ik' li'e jeg er parat til at bruge det i køkkenet ...



Jeg har tit fået kommentaren:
"Jeg synes, det er vildt spændende
med tang og jeg tror, jeg kan
have rigtig god gavn af det.
Men ... jeg har ikke tid
til at lave mad selv.
Hvad gør jeg"?
Eller:
"Jeg føler mig ikke parat
til at bruge det i mit køkken.
Hvad gør jeg så"?


Hver gang svarer jeg:
"Det nemmeste, du kan gøre,
er at indtage det som kapsler,
hvor du sluger 2 hver morgen
sammen med et stort glas vand,
eller én om morgenen
og én til frokost
sammen med en
eller anden væske.
Det med væsken
er vigtigt,
fordi tangen
i kapslen
vokser rigtig meget
i maven,
hvilket kræver godt
med drikke
et eller andet.
To kapsler om dagen
er i alt = 1 gram.
Det lyder af meget lidt,
men det er nok
til at gøre
forskellen
til bedre helbred
og velvære.
Der er 180 kapsler
i hver af dåserne.
Nok til 3 måneders
daglige forbrug.
I løbet af den første dåse
vil du højst sandsynligt
opleve, hvad næringsstofferne
i tangen har at give
til lige netop dig
Det mest oplagte er,
at du bliver hooked
på, hvad det gør
for dig.
Der er tre forskellige
slags tang i kapslerne:
klørtang, ishavstang
og buletang
med en ernæringsprofil
der passer perfekt
til mennesket.


Har du råd til det, kan du lige så godt
købe til 1½ års forbrug
på engang.
Holdbarheden er lang nok til det
og det er billigere
i anskaffelse så.
1½ års forbrug til én
er = 6 dåser.
Linket til indkøbet er her:
Webshoppen fungerer perfekt
og du får Track & Trace
nummer, så du hver dag
kan følge, hvor tæt
pakken nu
er kommet
hjem til
dig
♥ ♥ ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar